Bättre.

Idag känns allt bättre. Utslaget på låret öppnade sig igår, så smärtan är borta.


Övriga funderingar:
Igår satt jag och researchade lite och kom över lite intressant information. Det finns nämligen en teori om att HS är hormonrelaterat och tydligen har det visat sig att PCO-S (Polycyst ovarian syndrome) i viss mån har kopplingar till HS. Spännande. Sen satt jag och läste om PCO och insåg att herregud, de här symptomen stämmer ju på mig. Så jag ska helt enkelt ta tag i saken och boka en tid hos läkaren för ett ultraljud av mina äggledare.
PCO är också en sån där krånglig sjukdom utan definitiv bot, men oftast får man p-piller. Det ska bli intressant.


Det känns nästan som jag blir sjukare och sjukare :)


P.S Jag har nu beställt både zink och B5-vitaminer. De borde komma om nån vecka! D.S
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: